Saturday, October 13, 2012

SAKNAD

Nu är det dags för min man att komma hem. Det känns konstigt att han är så långt borta. Vi pratade på skype nyss, jag är på väg till jobbet och han ska gå och lägga sig. Han är väldigt saknad nu, så mycket att det gör ont. Mest för att det är min födelsedag imorgon och att jag kommer fira den utan honom. Jag som vill bli bortskämd en hel dag. Jag älskar fortfarande att fylla år och det är den absolut bästa dagen på hela året.

Charlie sov borta inatt också så detta dygnet har varit riktigt ensamt. Men ikväll har jag övertalat syster min att komma och sova hos mig fast att hon egentligen inte ville. Det är ju viktigt att ha någon som sjunger för en på morgonen och som ge en frukost på sängen. För mig gör det inget att allt är planerat och under tvång, det ska bara ske!

No comments:

Post a Comment