Monday, July 8, 2013

THIS LOVELY WEEKEND

 Fredrik och hans band Passthison spelade i Vitabergsparken.
 Vi drack massa öl...
 ...tillsammans med fina personer.
 Jag hade på mig nytt reafynd från COS.
 Linn hängde hemma hos oss vid poolen.
 Det gjorde även flera andra och tillsammans njöt vi av den varmaste sommardagen hittills.
 Vi tillbringade söndagen i några andra vänners trädgård.
 Vilda blommor dekorerade borden.
 Vi gjorde en svingod lemonad.
 Eftermiddagen bjöd på grillning.
 Det blev massa korv och hamburgare.
 Vi firade Johanna som fyllde 29.
 Bästa hörnan!
 Det bjöds på tårta.
 Det är härligt att gå kvällsrundan med Challe på sommaren.
 Detta lilla charmtroll kom och badade i poolen. Hur söt får man vara?
 Jag lagade två pajer, en med rabarber/hallon och en med hallon/blåbär. Mums!
 Min pojkvän var bara snygg hela tiden.
 Det grillades fantastiskt god lax.
 Vi spelade kort. Jag kan inte få nog av kombon kort + vin.
Min sällskapssjuka älskling var med oss precis hela tiden, vad vi än gjorde.

Sa jag att helgen var perfekt på alla sätt och vis?

No comments:

Post a Comment