Sunday, March 18, 2012

Bad day

På minuskontot:


Idag har jag haft en riktig skitdag. Tanken var att vi skulle lacka två lager under dagen så att inflyttningen kunde ske imorgon, MEN, då funkar inte betsen och lacken med varandra på fiskbensparketten och vardagsrummet och sovrummet blir gult. GULT!!!!! Helvetes jävla skit! Jag är så trött, arg och ledsen. Fredrik mer än så då han kämpat med detta i veckors tid. Så imorgon blir det nog till att börja slipa ner golvet igen (fan) och börja om på nytt. Med nya metoder. Vilka metoder? Köket blev i alla fall perfekt (där vi har furu, tack och lov). Må gud vara med oss imorgon!


På pluskontot:


En utav mina närmaste vänner är gravid, halleluja! Fy fasen vad skoj. Jag har två väns-bebisar (?) innan och detta blir den tredje. Jag älskar allt som börjar hända nu. Jag vill ha fler väns-bebisar och kanske bröllop? Någon? Snälla, jag vill gå på bröllop. När hon berättade igår blir man ju bara så lycklig. Tårar i ögonen och rysningar i hela kroppen. Fin fint fint.

No comments:

Post a Comment