Tuesday, April 3, 2012

Frukost


Min och Fredriks frukost i cirka två veckor. Men den enda anledningen till detta är att det är sååå jäkla gott. Kaffe med ägg, helst två. Ägg för sig självt är underbart, stek och låt äggulan vara lös. Mums!

Fredriks kommentar till denna bild: "Fan vad deppigt det se ut". Jag håller med.

Och sen vill jag bara poängtera att jag inte är så duktig som jag låter. Jag detoxar inte fullt ut. Jag dricker kaffe med mjölk på morgonen (kaffe och mjölkprodukter är ej tillåtet), jag drack ett glas vin till maten idag (alkohol är ej tillåtet), jag åt ägg till frukost (ägg är ej tillåtet), jag åt torsk till middag (torsk är ej tillåtet) och så vidare. MEN, jag kör en jäkligt strikt diet och följer detoxen så gott som jag kan. Man måste väl få leva lite också?

No comments:

Post a Comment