Friday, November 9, 2012

HON OCH JAG

Linn och jag har det jättebra här. Väldigt väldigt bra. Gud vad jag har saknat denna D-vitamin. I somras fick jag knappt ingen alls så det var verkligen på tiden. Om jag inte får resa lite då och då, och om jag inte får sol på min kropp lite då och då blir jag grinig, och lite ledsen. Tänk vad en gnutta sol kan göra med en. Alla borde unna sig en resa lite oftare. Men allt är inte bara en dans på rosor. Att resa med sin syster har sina fördelar, och nackdelar. Hela dagarna ligger vi och skrattar tills vi börjar gråta i solen. Men sen kommer stunder då vi håller på att slå ihjäl varandra. Vi är så mycket syskon man bara kan bli helt enkelt. Så lika men ändå så olika. Nu ska vi (förhoppningsvis som vänner) njuta av några öl på balkongen för att fira att fredagskvällen kommit till Fuerteventura och att vi har hela tre och en halv dagar kvar.

No comments:

Post a Comment