Tuesday, September 18, 2012

BABY

Idag har jag agerat barnvakt år en riktig liten tjockis. Så underbart söt.

De senaste dagarna har jag hängt i hundgården sammanlagt sex timmar, SEX! Igår vägrade nämligen min lilla hund komma in när jag ropade, (han har inte lärt sig inkallning) så kvar i hundrastgården blev jag i fyra timmar. Sen kommer Fredrik efter jobbet och ska försöka få in honom. Vem kommer inte springandes överlycklig på en gång och kastar sig i hans famn, jo Charlie. Jag vet att Fredrik är allas favorit så jag får helt enkelt acceptera att han även nu är vår hunds favorit.

Samma visa idag. Vi hade glömt säga till Fredriks syster och mamma att de inte fick släppa honom lös i gården, det var alltså precis vad dem gjorde. Så det var bara för mig att hänga i gården nu på eftermiddagen i ytterligare två timmar, I ÖSREGN! Men vad gör man inte för sin fina lilla hund.

Nu är det hårdträning och lydnad som gäller!

No comments:

Post a Comment