Sunday, September 16, 2012

MIN LÄGENHET

 Lägenheten är fylld med nyinköpta blommor.
 Två ljusstakar som jag fyndade här om dagen på Myrorna. Fantastiska enligt mig.
 Köket har fått sig en rensning vid fönstret.
 En plåtburk som får agera hållare för kaffefilter.
 Lampan fyndade vi för en vecka sedan på Siggesta bakluckeloppis för 70 kronor.
 Fin färg.
 Kökshyllorna är fyllda med torrvaror och Iittalaskålar.
 I sovrumsfönstret finns mina parfymer och lite utvalda smycken.
 Två tavlor även de fyndade i Siggesta för 40 kronor.
 Nya ljusstakar från Åhléns som står på vårt fina TV-bord.
 Hållaren för räkningarna fyndade jag för några dagar sen på Myrorna.
 Våra fina kofferts och den snygga IKEA-mattan.
 Två kort som jag köpte i Schweiz som ska ramas in.
 Fint.
 Bokhyllan som jag har försökt få lite mindre rörig, men det är svårt.
 Fredriks banjo.
Höstblommor som jag plockade ute i morse.

Eftersom jag inte bloggar så mycket längre kan det kanske vara kul att få se lite bilder från vår lägenhet. Det blir små förändringar hela tiden men det är fortfarande mycket kvar att fixa, fast det är ju det som är så jäkla kul. Jag önskar dock att jag vore miljonär.

No comments:

Post a Comment