Monday, January 16, 2012

Dag 7 - middag


Rödcurry med kyckling och fullkornsris (2 personer)

Fullkornsris
2 kycklingfiléer
1 gul lök
2 vitlöksklyftor
1 burk kokosmjölk
1 msk ingefära
1 msk rödcurrypaste
Svartpeppar

ÄNTLIGEN sista kvällen på detoxveckan. Halleluja. Jag har köpt på mig fler frukter idag och ska fortsätta med drinkarna på morgonen och även den nyttiga lunchen.

Dagens lunch blev rester från gårdagens middag, och drinken på morgonen orsakade en liten olycka, därav inga inlägg. Samtidigt som jag skar ananasen i morse skar jag av en bit längst upp på tummen. Så idag fick jag plåstras om hos doktorn. Tur att man har frikort, känns som om jag hängt där mycket det senaste året. Ett tecken på att man börjar bli äldre? Eller kanske bara jag som är lite för nojig?

No comments:

Post a Comment