Saturday, January 14, 2012

Samtal

Jag har nog alltid setts som den klumpiga bland mina vänner. Och som den tröga. Än idag säger jag riktigt störda saker. Detta är ju bara ett tecken på hur trögfattad jag faktisk kan vara.

Igår på morgonen sa jag hejdå till Fredrik och gick mot jobbet. Tog upp telefonen och ringde till Sarah (trodde jag).

Fredrik - Hej!
Jag - Hej! (Tänker att hon låter väldigt konstig) Vad gör du?
Fredrik - Ja, jag sitter på toaletten.
Jag - Okej. (Det blir tyst i telefonen och jag tänker än en gång att hon låter väldigt konstig)
Jag - Vad håller du på med?
Fredrik - Va?
Jag - Ja, vad håller du på med? Du låter som en man?
Fredrik - VA?
Jag - DU LÅTER SOM EN MAN!!!!
Fredrik - VADÅ LÅTER SOM EN MAN???

Jag tittar på mobilen och ser att det är Fredrik jag ringt och inte Sarah. Tjena!

2 comments:

  1. HAHAHA! Fan vad du är rolig! :D

    ReplyDelete
  2. men gode gud hahaha... vad sa Fredrik då? men han var nog glad att han lät som en man hahaha...

    ReplyDelete