Thursday, May 31, 2012

Fotovägg


För ett tag sen gjorde jag ett tavelkollage på min sida av sängen. Min tanke med det är att den ska byggas ut såklart, men att jag ska ha gamla bilder på mina nära och kära där. På mormor & morfar, farmor & farfar, pappa och mamma när de var unga. Jag älskar gamla bilder och jag tycker det är en fin tanke. Då har jag alla samlade. Sen såklart av Linn och Teo också, när de var små. Sen om Fredrik vill utöka med sin familj så får han göra det....

Dessa två bilder hittade jag hemma hos mormor och morfar nu när jag var i Nybro, så fina dem är! Världens bästa mormor och morfar. Dessa ska jag använda till min vägg. De är inscannade i datorn (dock ej dessa som jag tog med kameran) så nu ska jag bara framkalla fina fotobilder av dem i rätt storlek!

No comments:

Post a Comment