Wednesday, May 16, 2012

Inspiration

Idag (ja, jag orkade att ta mig utanför dörren för att få lite frisk lust och äta lunch men det var knappt) hittade jag dessa två fantastiska ting, något projekt en designer gjort. 


Bordet till vänster är för mig ett soffbord av perfektion. Jag tycker alltid det är så svårt med den sortens inredning. Just soffbord, TV- eller hallmöbler, för det finns typ inga fina som faller mig i smaken. Men detta stålbord med marrakechkakelplattor är perfekt. Förhoppningsvis hjälper Fredriks pappa oss att svetsa ihop ett liknande, dock i storlek större.


Bordet till höger är näst intill exakt en sån hallmöbel jag letat efter. Lite bredare och två extra hyllplan i mitten så hade det varit klart. De tre nedersta hyllorna för skor och den översta som avlastningsbänk. Tänk en fin stor vas där på med en massa mönster på och med blommor i, mmmm...


När man är sjuk måste man underhålla sig.

No comments:

Post a Comment